Aanmeldformulier

Uw kind aanmelden

Wilt u uw kind bij ons aanmelden, of wilt u meer weten over onze school, dan nodigen wij u graag uit voor een persoonlijk gesprek en een rondleiding door de school. Wij hechten erg aan dit persoonlijk contact met toekomstige ouders.

In een gesprek van ongeveer een half uur met de directeur, zal zij u duidelijk maken hoe de werkwijze van Basisschool De Parel is, waar wij voor staan en hoe wij dat vorm geven.

Tijdens een rondleiding door de school kunt u zien hoe deze aanpak in de praktijk eruit ziet. Ook proeft u dan van de sfeer bij ons in school.

Als u hierna besloten heeft dat Basisschool De Parel de juiste school is voor uw kind, dan vult u het inschrijfformulier in en levert dit weer in op school. Als dit formulier verwerkt is krijgt u hier bericht van.

Ongeveer 6 weken voordat uw kind 4 jaar wordt en dus bij ons naar school mag krijgt u een uitnodiging voor een uitnodiging voor een warme overdracht met de toekomstige leerkracht. Een pedagogisch medewerker zal bij dit gesprek aansluiten en het één en ander over uw kind vertellen. U brengt zelf het ingevulde entreeformulier mee, dat u toegestuurd krijgt via de mail. Zijn er bijzondere aandachtspunten? Moeten we vooraf al rekening houden met speciale zorgbehoeftes? Is de groep die wij voor uw kind in gedachten hebben wel de juiste groep? Het zijn allemaal vragen die in dit gesprek aan de orde komen.Voordat uw kind daadwerkelijk bij ons naar school komt, mag het drie dagdelen komen oefenen in de klas. U krijgt hiervoor een uitnodiging van de leerkracht.

Voor kinderen die door verhuizing in Berlicum komen wonen volgen bovenstaande procedure waar mogelijk en in grote lijnen. Waar dit niet kan worden afspraken met u gemaakt.

Basisschool De Parel kent geen leerlingstop. Uw kind is altijd welkom. Wel vragen wij u om kinderen die in het volgend schooljaar 4 jaar worden voor 31 maart aan te melden.

Download hieronder het inschrijfformulier!