Samenwerken

Basisschool De Parel maakt deel uit van Kindcentrum De Schatkist. Binnen het kindcentrum werken twee organisaties aan een ononderbroken leerlijn/ontwikkelingslijn voor kinderen van 0 tot 12 jaar. Samen zorgen wij ervoor dat uw kind terecht kan van 7.30 u. tot 18.30 u. In deze periode kan uw kind gebruik maken van, verzorgen wij voor uw kind, kinderopvang, peuterarrangement, voorschoolse opvang, buitenschoolse opvang en (basis)onderwijs.

De partner waar wij mee samen werken:

Stichting Kinderopvang Berenhuis

Stichting Kinderopvang Berenuis verzorgt de kinderopvang en de voor-  en buitenschoolse opvang. In Kinderdagverblijf De Diamant kunnen kinderen vanaf 0 jaar terecht. Vanaf 2 jaar kunnen kinderen gebruik maken van het peuterarrangement.

Verder verzorgt Kinderopvang Berenhuis de opvang van basisschool leerlingen buiten de reguliere lestijden.